Ett till inlägg.....

Hej!

herregud vad många inlägg jag gör men det är bara att jag uppdaterar någon gång.... Hehe...

Red Tequila ialf. Vet inte var det var. Men det typ hände något idag när jag red. Jag kan inte beskriva känslan?
Jag kunde tänka klart för en gångs skull och jag sträckte på mig på ett helt annat sett och jag vet inte var det var.. Min huvud kändes inte lika tungt som det brukar ..

Aja red ut först ialf. gick bra ute, Hon var sjukt på och ville iväg ;) lite roligt faktiskt :P
Red på banan sen och då gick det piss! Hon ville verkligen inte ställa igenom .. Hon gick snett med huvudet och ja gick inte bra.. vet inte vad det var med henne .. Hmmm! Gjorde lite mjukgörande då.. Mycket volter och framdels vändningar . Det blev lite bätte men ändå inte helt bra .

Hoppas att det är bättre imorgon!

Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0