Tävling

Ja som sagt så tävlade jag idag =) andra gången med tequila!
Asså vad ska man säga ? amaziiiing ..
Hästen gick som en klocka! Tog tag i hindret och bara HOPPAAAA!!
Hon var helt otrolig ;O Kom två i båda klasserna vilket jag är nöjd med!
Men jag tabbade mig som F A N på andra klassen. Skulle komma på sista hindret.. Vilken jag glömde bort helt vart jag skulle så det blev en extremt ful sväng till sista hindret i omhoppnigen och hon rev med fram då . Men hon är så sjukt snäll som ställde upp för mig där  =)

Är jätte nöjd trots att jag har haft i henne i typ 2½ månad?

Puss på min Bebis!

Puss Lina.

 Har dock inga bilder då jag glömde kameran hemma :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0