just ja ..

Sämst uppdatering oh yes!

Men igår blev det lite ont om tid då jag var på middag med mig klass för vi hade vunnit något tävling? :)

Så Idag gick skolan SJUKT fort! Fredagar är alltid lika uppskattat!
Gick sedan till Schell och köpte cola och ... Eh kommer inte ihåg namnet till tillfället..
Men men  :) åkte sen hem med pappa och var med våran lilla kusin som stod och väntade när vi kom hem =) Sen gick jag ut till stallet ! OH SATAN vad kallt det är! det är dags att börja ta fram alla vinter kläder känner jag.. Går ju redan runt med vinter jacka. Usch... Men Jag gjorde inte så mycket med hästarna kollade mest hjälper och sånt :)

Ska ta en varm dusch nu och äta lite kärleks mums!

En bild på min söta Fille.. Saknar honom så mycket! Men han har det nog bra hos sin fodervärd.. elr ägare elr något sånt.. xD


Puss Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0