Hest

Hejsan =)

Var och kollade på när mina team mates tävlade idag ;) Det gick bra;D (Y)
Skulle sen åka till Donken i Uppsala... Ja det ju mindre bra xD Hahah Mamma och jag virrade bort oss men sen gick det bra:D Så jag fick ju sen min Cesar sallad ! Mums! Jag fattar nu varför alla säger att folk cyklar ofta där! Jag lovar att jag såg minst 30 st som cyklade!  Åkte sedan hem och red Attack. Eller red och red jag skrittade och travade lite x) Han gick faktiskt bra! Förutom när vi skrittade i skogen så träffade vi på en annan häst som kom runt hörnet och det var inte han berädd på så han flyger ju 3 meter upp i luften... Men jag satt kvar ialf ;) Ska snart duscha och gå sedan ut till stallet för att kvälls fodra!



Bye Bye Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0