Tävling

Hejhej! 

Tävlingen idag gick jätte bra! jag är sååå nöjd!
jag vann första klassen. Hon var väldigt fin!
Andra klassen kom jag tvåa. Sista ponnyn slog mig :/ lite drygt mig jag är nöjd :)
Så jag fick åka hem med 1 rosett ialf!
Hon gick bra på tävlingen nu men då är det hästar runt omkring men dock så vet jag inte hur hon är om jag är ensam på banan..hmm!

Men nu laddar jag för tävlings året 2011 ! Då sätter vi igång i Februari /mars! Så hästarna ska få en vila nu i vinter .

Detta fick jag med mig efter tävlingen! :



Ljushållare typ..

rosett. Dåligt kalité



Bild från prisutdelingen i första klassen . Bild tagen från film om ni fattar :)

Puss LINA


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Såg jättefint ut Lina ;)

Haha, exakt sånna ljushållare har jag oxå ;P

2010-11-21 @ 22:07:55
URL: http://gabbisglugg.blogg.se/
Postat av: millie

de såg skitbra ut! Fan va fin hon är :)

2010-11-22 @ 18:14:55
URL: http://milliiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0