Vad vill NI att jag ska skriva om ?

hejhej!

Idag så gick var det för en gångs skull varmt i mitt rum när jag vaknade.
Dom senaste dagarna har det varit IS kallt!
Dom dagarna så vill man bara till värmen... Typ Spaninen eller Egypten..
Helt sjukt! Vad skönt det skulle ha varit...
Men man bor ju i skit Sverige så det är bara kallt här nästan..



(en bild ifrån när jag och familjen var i egypten! faaan man vill tbx.. )

Men aja . Jag lossade hö på morgonen och sen mockade jag . Det händer inte så mycket nu när man inte rider och hästarna vilar..

Vad vill NI att jag ska skriva om dom här dagarna ? KOMMENTERA : D

 

Så här ser man ut nu för tiden när man ska gå ut till stallet.. Usch längtar till jag kan slänga bort tremobyxorna och tjocka jackan och rida i ridbyxor och t-shirt! ÅH LÄNGTAR!

Puss Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0