rent!

Hej!

Efter inlägget igår så smsade min kompis Angelica och frågade om jag ville rida hennes häst! Självklart! skrev jag.
Så jag åkte Till Stigsberg och red Angelicas häst Bozze som dom kallar han ;) I börjar han jobbig och ville inte alls;o Sen efter ett tag så började han jobba väldigt fint och sökte sig neråt :P
Älskar att rida den hästen. Det ända är att jag är inte van att rida stor häst så det blev lite skumpigt bitvis xD hahah ! Jag som inte haft på mig ridbyxor på typ ..? jadu bra många veckor.. tyckte det var väldigt kallt xD
men Angelica sa att jag kunde få rida mer nu om jag ville och jag sa ju ja eftersom mina hästar har vinter vila.
Dessutom så blir det ingen Lotta björe kurs då det är innan GHS och då känns det onödigt att slösa pengar på det.

Men idag så har jag typ städat heeela dagen! Jag har självklart fixat i stallet.
Men mitt rum är rent nu(Y) Snart blir det mat! äntligen.. Jag är As hungrig..



En bild på Bozza från i somras då han stod hos oss på bete :)

Puss Lina!

Kommentarer
Postat av: Angelica<3

MIN BoKo<3<3

2010-12-26 @ 17:52:55
URL: http://angelicakarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0