oops sorry...

Hehe jag är inte så bra på det här med blogg har jag märkt ;)

Men det rids inte så jätte mycket..Elr jo lite .
Tävling med tequila Imorgon=) ska inte satsa imorgon. Vill bara få en bra och fin runda.
Det är typ 3 ponnyer med .Jag,Clara och Malin. Tränar i samma grupp och ingen tänker satsa vilket jag tycker är lite roligt så vi får se vem som vinner xD

Skolan går piss för mig. Jag har typ 1 ig 3-4 vg och resten g .Vilket jag tycker suger i mitt fall.
Jag vill komma till en bra skola.

jag har ändat mig flera gånger om vilken skola jag ska gå på :P
Så vi får se :)

Önska mig lycka till=)

Puss Lina

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jättebra tycker jag :P <3

2010-12-20 @ 18:37:02
URL: http://gabbisglugg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0