min blogg kommer att dö

Hej!

Ja som rubriken låter så dör ju min blogg nästan då mitt liv är plugg,rida,äta och sova . Det består mitt liv av.
Det är nog mörktret eller så för jag är mycket tröttare än vad jag brukar vara.
Jag är väldigt seg. Så bloggen blir väldigt lidande just nu!
Aah med idag så firade vi nobeldagen i skolan. Alla var finklädda ! Jätte fint faktiskt.
Vi delade ut pris (vilket jag inte fick något...) Och vi åt mat.
Trevligt trevligt!
Träningarna är slut för säsongen typ och det ända som väntar är km. Vilket är en vecka kvar. Efter det så ska mina hästar gå på en fet vila! skönt säger dom.
Tequila har ju gjort "illa" sig. Hon har slagit i ögat lite så det har blivit ett sår och så har svullnat upp men svullnaden har gått ner bra mycket ändå. Så i går när det var mararbets träning så hade jag Attack och han tyckte livet var väldigt roligt just då! Men när han väl slappnar av så går han fint! =)

Nu är det bara två veckor kvar till JULAFTON vilket jag längtar jätte mycket efter då jag tror att jag kommer få det mesta av vad jag vill ha! Hoppas jag ialf ;)

Oj långt inlägg xD

Puss Lina =)

Kommentarer
Postat av: Hej!

vad är marabarajgd.... eller vad det stod? xD

2010-12-10 @ 21:01:32
Postat av: Gabbi

Lina Lina Lina......

Att inte vinna ett Nobelpris...inte bra! Men alla kan ju inte vara lika underbara som Gabbi :P

Hoppas att det går bra på KM och att Tequila slipper använda ögonlapp XD

Och du skulle bara går sno min Gertrud! :)

2010-12-10 @ 21:39:03
URL: http://gabbisglugg.blogg.se/
Postat av: Svar till Gabbi!

nej det tycker inte jag heller :( nej exakt om jag ändå kunde vara med som du! jag det hoppas jag med;D jag skulle kunna sno henne om jag vill (a)

2010-12-10 @ 23:12:15
URL: http://linasjumpingdiary.blogg.se/
Postat av: Svar till hej!

Markarbete antar jag att du syftar på ;)

Google på det för jag suger på att förklara xD

2010-12-10 @ 23:13:30
URL: http://linasjumpingdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0