Kurs ?

hej!

Bloggade inte igår för det blev lite sent. Betygen blev som jag trodde. 1 ig 5vg och resten g.
Vilket jag tycker är sådär.. Det känns som jag inte hinner plugga och sen när jag har tid så känner jag ingen ork..
Ja jag vet att jag är lat det behöver ingen säga ;)
Hästar har vila nu. Tequila har bara i en vecka medans Attack har i två.

Kanske ska på kurs hos Lotta Björe om jag får.. Det skulle vara otoligt kul och rida för henne. För jag har hört att hon är väldigt bra. Det sköna är också att man inte känner någon där. Lite roligt men ponnny mammorna och små tjejer med sina heta b ponnyer.. haha lite roligt faktiskt...
Det är något jag inte vill bli sedd som.. En ponny ryttare.. usch hatar det uttrycket(?)
Nej jag vill ha fina lydiga hästar. Vilket jag lägger Mycket tid i . Dock så är Tequila inte så lydig då jag tror att hon inte har fått lära sig grunderna. Så jag har fått gå tillbaka till the basics. skritt halt och sånt. Fast hon är lite skänkel döv dock. Så det är någon som jag Alltid får hålla på i början.

Jag ska försöka skriva upp mina mål med mina hästar. Så får ni se vilka mål jag har .
Hehe det blev ett långt och fint inlägg där :D


 
en bild som jag fottade på strömsholm iår =)

Puss Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0