Äntligen!

Hejhej!


Idag har väll varit en vanlig dag :) Mamma var borta och tränade hundarna ich var var hemma och kollade på film,passade lillebror och var ute i stallet och fixade :) Kollade på rädda Willy 2 jag ÄLSKAR dom filmerna! Lugnt en av mina favoriter ;) Tycker späckhuggare är ett otroligt jackert djur!


När mamma kom hem så hade hon köpt en vinter jacka till mig! :D
Jag har ridit/varit i stallet i min tunna klubb jacka nu under vintern.. Vissa fattar hur kallt det är :o
Jag har lånat mammas vinter jacka men ibland har ju hon haft den så då har jag fått tagit min jacka :o

Så här ser min jacka ut :) En moutain horse=)

Imorgon så ska jag och mamma åka och handla :)

Puss Lina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0